رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وام ۲۰ میلیون تومانی ۴۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی واریز می‌شود + جزئیات (۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۲۲۹۹
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
وام ۲۰ میلیون تومانی ۴۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی واریز می‌شود + جزئیات (۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲)
رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری گفت: در دومرحله حدود ۸۰هزارنفر برای دریافت وام ۲۰میلیونی ثبت‌نام کرده‌اند که وام ۴۰هزار نفر واریز شده و برای ۴۰هزار بازنشسته دیگر در روز‌های آینده واریز می‌شود.

 به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسدی، با اشاره به میزان وام‌های پرداختی به بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: وام بازنشستگان ۱۲میلیون تومان بود که در سال گذشته ۲۱۳هزار بازنشسته تأمین اجتماعی توانستند این وام را دریافت کنند.

وی افزود: این میزان وام امسال به ۲۰میلیون تومان افزایش یافت و کسانی که پیشتر این وام را دریافت نکرده‌اند می‌توانند برای دریافت آن ثبت‌نام کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری با اشاره به آمار بازنشستگان ثبت شده برای وام ۲۰میلیون تومانی گفت: در دومرحله حدود ۸۰هزار برای دریافت وام ۲۰میلیونی ثبت‌نام کرده‌اند که وام ۴۰هزار نفر واریز شده و برای ۴۰هزار بازنشسته دیگر در روز‌های آینده واریز می‌شود.

اسدی به برخی از شرایط اعطای وام ۲۰میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی اشاره و عنوان کرد: اگر بازنشسته‌ای کمتر از ۷۷سال سن داشته باشد و دارای معوقه‌های بانکی و چک برگشتی نباشد، می‌تواند برای دریافت وام ۲۰میلیون تومانی بازنشستگان ثبت‌نام کند.

وی خاطرنشان کرد: وام برای بازنشستگان با سنین کمتر از ۷۷سال به صورت غیرحضوری واریز می‌شود، اما بازنشستگان بالاتر از ۷۷سال باید به صورت حضوری اقدام کنند. پرداخت مرحله اول وام‌های غیرحضوری را برای پرداخت به استان‌ها اعلام کرده‌ایم و به‌زودی وام ثبت‌نام شده‌های مرحله دوم نیز واریز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->